دانلود بازی فیفا 2012 مخصوص آندروید به همراه دیتای 1.2 گیگابایتی FIFA 12 1.3.87 + data
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

 

FIFA 2012 از آن دسته محدود بازی هاست که قرار است قدرت و انعطاف سیستم عامل آندروید را با گرافیک تماشایی خود به نمایش بگذارد . این بازی بر خلاف انتظار ما و شما دارای یک فایل apk نصبی و فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی یعنی یک فایل 1200 مگابایتی است !  پس قبل از خواندن ادامه مطلب اگر قصد دارید این بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود تجربه کنید ، از فضای خالی لازم برای این بازی حجیم بر روی گوشی خود مطمئن باشید

انتظار می رود با این حجم بالا ، تنها چند مدل گوشی دو هسته ای و گوشی های مجهز به سخت افزار بالا قادر به اجرای این بازی غول آسا باشند ، اما طط تستی که ما داشتیم بازی حتی بر روی گوشی های رده پایین همچون Xperia X10 و Motorola Defy نیز به راحتی اجرا شد !

نکته جالب برای این بازی اینجاست که دیتای حجیم بازی برای تمام گوشی ها و تمام مدل های Cpu و Gpu گوشی های آندرویدی قابل استفاده است .

نکته : فایل apk این بازی نیز دارای حجم 17 مگابایت می باشد . برای مطالعه آموزش استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





صفحه قبل 1 صفحه بعد

نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.